نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آرزویی به قدمت 28 سال انتظار

آرزویی به قدمت 28 سال انتظار

 

می‌گویند با اینكه فوتبالش را با میلان آغاز كرد اما همیشه آرزوی پیوستن به یوونتوس را در سر می‌پروراند. رویایی كه برای رسیدن به آن باید تا بیست و هشت سالگی انتظار می‌كشید. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نخستین خرید رسمی یوونتوس برای فصل آینده به زودی انجام خواهد شد و مدافع ایتالیایی مَن‌یونایتد در بازگشت به زادگاهش بار دیگر عازم شهر تورین و باشگاهی كه سالها در انتظار حضور در آن بود، خواهد شد.

 

روزنامه La Gazzetta dello Sport در خبری مدعی شد توافق برای انتقال متئو دارمیان مدافع ایتالیایی منچستر یونایتد به باشگاه یوونتوس نهایی شده و این مدافع 28 ساله در روزهای آتی با قراردادی به ارزش 13 میلیون یورو به جمع بیانكوری‌ها خواهد پیوست.

 

این روزنامه چاپ میلان با اشاره به قابلیت‌های دارمیان در پست دفاع خاطرنشان كرده است:

 

دارمیان بازیكنی است كه توانایی بازی در هر دو سمت زمین را داراست. او انتخابی قابل اتكا برای یووه در فصل بعد خواهد بود و می‎تواند خلأهای این تیم در سمت راست و چپ خط دفاعی را ترمیم كند. از سوی دیگر تجربه حضور سه ساله در میان شیاطین سرخ و انجام 33 بازی در رقابت‌های مختلف اروپایی با این تیم در طول سالهای گذشته، این مدافع را بازیكنی با تجربه و دارای كیفیت مناسب برای بیانكونری‌ها خواهد كرد.

 

این روزنامه در پایان خاطرنشان كرده است:

 

متئو دارمیان پس از خروجش از فوتبال ایتالیا در سال 2015 همواره در انتظار بازگشت به كشورش بود و در مصاحبه‌های مختلف بر این موضوع تأكید می‌كرد. بازیكن سابق تورینو اینك در آستانه بازگشت مجدد به شهر تورین به جمع قهرمان 7 دوره اخیر رقابت‌های سری آ خواهد پیوست و چالشی جدید را همراه با این تیم تجربه خواهد كرد.

 

گفتنی است مئو دارمیان در سالهای اخیر همواره یكی از مدافعان دعوت شده به تیم ملی ایتالیا نیز بوده و تاكنون 36 بار نیز با لباس آتزوری به میدان رفته است. او پیش از این سابقه بازی در میلان، پادوا، پالرمو و تورینو را نیز در كارنامه ورزشی‌اش داشته است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: